Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 49 of 49
Issue Date | Title | Author(s) |
2025 | Асистентська практика як компонент професійної підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки та психології | Богуш, Алла Михайлівна; Bohush, Alla Mykhailivna; Березовська, Людмила Іванівна; Berezovska, Liudmyla Ivanivna |
2025 | Безпечний освітній простір як основа успішної адаптації дітей у НУШ через ігрову діяльність | Блудова, Ю. О.; Ільїна, О. О. |
2025 | Pedagogical conditions for the formation of future officers’ international communication readiness | Suslov, V.; Суслов, В. |
2025 | Organization of profession-oriented training for future specialists in library, information, and archival studies in higher technical education institutions | Shlenova, Maryna; Шленьова, М. Г. |
2025 | Developing grammatical competence in primary school English lessons via CLIL | Lyevochkina, Svitlana; Leleko, Viktoriia; Лєвочкіна, С. В.; Лелеко В, В. В. |
2025 | Multimodal CLIL approaches in teaching Canadian literature: enhancing language and literary competence | Lyevochkina, Svitlana; Zaikovska, Oksana; Лєвочкіна, С. В.; Заїковська, О. М. |
2025 | A comparison of Ukrainian and Hungarian school-leaving English exams | Huszti, Ilona; Kacsur, Annamária |
2025 | Teaching Mathematics: modern approaches and methods | Hajiyeva, Fatma; Гаджієва, Фатма |
2025 | The potential of the acmeological approach in the training of future teachers: theoretical basis and modern discourse | Галіцан, Ольга Анатоліївна; Halitsan, Olha Anatoliivna; Артемьєва, Інна Сергіївна; Artemieva, Inna Serhiivna |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 49 of 49