Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24103| Title: | Навчання на основі завдань у процесі вивчення англійської мови майбутніми вчителями |
| Other Titles: | Task-based learning in the process of learning English by future teachers |
| Authors: | Кочубей, Вікторія Юріївна |
| Keywords: | метод навчання на основі завдань мовно-комунікативна компетентність професійна підготовка майбутніх вчителів опитування task-based learning method linguistic and communicative competence professional training of future teachers survey |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Кочубей В. Ю. Навчання на основі завдань у процесі вивчення англійської мови майбутніми вчителями / В. Ю. Кочубей // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 115-121. |
| Abstract: | Підготовка майбутніх вчителів іноземних мов має ґрунтуватись на сучасних засадах та відбуватись з використанням тих методів та прийомів, які найоптимальніше зможуть забезпечити якісну мовну і комунікативну підготовку учнів. Для формування мовно-комунікативної компетентності необхідне залучення учнів до виконання завдань, схожих на ті, з якими учні стикнуться в майбутньому. Значної популярності в цьому контексті набув метод навчання на основі завдань (task-based learning, TBL), тому розгляд можливостей його застосування в професійній підготовці вчителів іноземної мови набуває особливої актуальності. Мета статті полягає в обґрунтуванні доцільності використання методу навчання на основі завдань у навчанні англійської мови та окресленні шляхів його застосування у процесі навчання студентів – майбутніх вчителів іноземних мов. В основі дослідження лежить аналіз сучасних нормативних документів, які окреслюють освітні вимоги до професійних компетентностей вчителя та рівня володіння англійською мовою майбутніх вчителів. The training of future foreign language teachers should be based on modern principles and take place using those methods and techniques that will most optimally ensure high-quality language and communicative training for students. To develop linguistic and communicative competence, it is necessary to involve students in completing tasks similar to those they will encounter in the future. The task-based learning method has gained considerable popularity in this context, so considering the possibilities of its application in the professional training of foreign language teachers is becoming particularly relevant. The purpose of the article is to substantiate the feasibility of using the task-based learning method in teaching English and to outline ways of its application in the process of training students who are future foreign language teachers. The study is based on the analysis of modern regulatory documents that outline educational requirements for teacher’s professional competencies and the level of English proficiency of future teachers. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24103 |
| Appears in Collections: | 2025 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Task-based.pdf | 297.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.