Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24097| Title: | Кейс-технологія як інструмент формування фахових компетентностей майбутніх учителів природничих дисциплін |
| Other Titles: | Case technology as a tool for developing professional competencies of future natural science teachers |
| Authors: | Довгопола, Людмила Іванівна |
| Keywords: | освітній процес професійна підготовка кейс-технологія майбутні вчителі природничих дисциплін здобувачі вищої освіти предметної спеціальності А4.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) освітній компонент «Популяційна біологія», Astragalus dasyanthus Pall educational process professional training case technology future natural science teachers higher education students of the specialty A4.05 Secondary Education (Biology and Human Health) educational component “Population Biology” |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Довгопола Л. І. Кейс-технологія як інструмент формування фахових компетентностей майбутніх учителів природничих дисциплін / Л. І. Довгопола // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 77-82. |
| Abstract: | Стаття присвячена одній з актуальних проблем підготовки до професійної діяльності майбутніх учителів природничих дисциплін – впровадженню інноваційних технологій навчання в освітній процес закладу вищої освіти. У процесі дослідження використовувалися такі загальнонаукові методи, як теоретичний аналіз науково-методичної літератури, порівняння педагогічного досвіду й узагальнення результатів питання застосування case-study у фаховій підготовці майбутніх учителів за предметною спеціальністю А4.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини). The article addresses one of the current issues in the professional training of future natural science teachers – the implementation of innovative teaching technologies in the educational process of higher education institutions. In the research process, such general scientific methods as theoretical analysis of scientific and methodological literature, comparison of pedagogical experience, and generalization of the results of the problem of using case technology in the professional training of future teachers in the subject specialty A4.05 Secondary Education (Biology and Human Health) were used. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24097 |
| Appears in Collections: | 2025 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.