Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24097
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДовгопола, Людмила Іванівна-
dc.date.accessioned2025-12-09T10:38:28Z-
dc.date.available2025-12-09T10:38:28Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДовгопола Л. І. Кейс-технологія як інструмент формування фахових компетентностей майбутніх учителів природничих дисциплін / Л. І. Довгопола // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 77-82.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24097-
dc.description.abstractСтаття присвячена одній з актуальних проблем підготовки до професійної діяльності майбутніх учителів природничих дисциплін – впровадженню інноваційних технологій навчання в освітній процес закладу вищої освіти. У процесі дослідження використовувалися такі загальнонаукові методи, як теоретичний аналіз науково-методичної літератури, порівняння педагогічного досвіду й узагальнення результатів питання застосування case-study у фаховій підготовці майбутніх учителів за предметною спеціальністю А4.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини). The article addresses one of the current issues in the professional training of future natural science teachers – the implementation of innovative teaching technologies in the educational process of higher education institutions. In the research process, such general scientific methods as theoretical analysis of scientific and methodological literature, comparison of pedagogical experience, and generalization of the results of the problem of using case technology in the professional training of future teachers in the subject specialty A4.05 Secondary Education (Biology and Human Health) were used.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectкейс-технологіяuk
dc.subjectмайбутні вчителі природничих дисциплінuk
dc.subjectздобувачі вищої освіти предметної спеціальності А4.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)uk
dc.subjectосвітній компонент «Популяційна біологія»,uk
dc.subjectAstragalus dasyanthus Palluk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectcase technologyuk
dc.subjectfuture natural science teachersuk
dc.subjecthigher education students of the specialty A4.05 Secondary Education (Biology and Human Health)uk
dc.subjecteducational component “Population Biology”uk
dc.titleКейс-технологія як інструмент формування фахових компетентностей майбутніх учителів природничих дисциплінuk
dc.title.alternativeCase technology as a tool for developing professional competencies of future natural science teachersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Case.pdf289.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.