Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5957
Назва: | Теоретико-методологічні засади формування змісту освіти: людинознавчі аспекти |
Автори: | Vaskivska, H. O. Васьківська, Г. О. |
Ключові слова: | зміст освіти структура системний підхід система знань про людину старшокласник цілісність |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Васьківська Г. О. Теоретико-методологічні засади формування змісту освіти: людинознавчі аспекти / Г. О. Васьківська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 34-39. |
Короткий огляд (реферат): | У статті окреслено теоретико-методологічні засади формування змісту освіти в старшій школі з огляду на людинознавчі аспекти. Розглянуто наукові трактування поняття «зміст освіти». Обґрунтовано важли- вість системного підходу в процесі формування змісту освіти загалом і конструювання системи знань про лю- дину зокрема. Зосереджено увагу на проблемі формування системи знань про людину в учнів старшої школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5957 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vaskivska.docx | 85.19 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.