Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5957
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Vaskivska, H. O. | - |
dc.contributor.author | Васьківська, Г. О. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-21T09:50:49Z | - |
dc.date.available | 2020-01-21T09:50:49Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Васьківська Г. О. Теоретико-методологічні засади формування змісту освіти: людинознавчі аспекти / Г. О. Васьківська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 34-39. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5957 | - |
dc.description.abstract | У статті окреслено теоретико-методологічні засади формування змісту освіти в старшій школі з огляду на людинознавчі аспекти. Розглянуто наукові трактування поняття «зміст освіти». Обґрунтовано важли- вість системного підходу в процесі формування змісту освіти загалом і конструювання системи знань про лю- дину зокрема. Зосереджено увагу на проблемі формування системи знань про людину в учнів старшої школи. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | зміст освіти | uk |
dc.subject | структура | uk |
dc.subject | системний підхід | uk |
dc.subject | система знань про людину | uk |
dc.subject | старшокласник | uk |
dc.subject | цілісність | uk |
dc.title | Теоретико-методологічні засади формування змісту освіти: людинознавчі аспекти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vaskivska.docx | 85.19 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.