Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4471
Назва: | Форми і методи формування педагогічного артистизму майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки |
Інші назви: | Forms and methods of formation of pedagogical artistism of future music instructors in the process of executive-instrumental preparation |
Автори: | Ашихміна, Наталія Віталіївна Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna |
Ключові слова: | артистизм педагогічний артистизм майбутні вчителі музики виконавсько-інструментальна підготовка компоненти педагогічного артистизму форми і методи формування педагогічного артистизму artistry pedagogical artistry future teachers of music performance-instrumental training components of pedagogical artistry forms and methods of formation of pedagogical artistry |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка |
Бібліографічний опис: | Ашихміна, Н. В. Форми і методи формування педагогічного артистизму майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки / Н. В. Ашихміна // Наукові записки : Серія : Педагогічні науки. – 2018. – Випуск 170. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2018. – С. 135-138. |
Короткий огляд (реферат): | У статті запропоновано шляхи формування педагогічного артистизму майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки. Стислий огляд проблеми дозволив визначити, що напрямами діяльності викладачів виконавсько-інструментальних дисциплін із формування компонентів досліджуваного феномена (когнітивно-ціннісного, художньо-комунікативного і художньо-образного) є: залучення студентів до процесу пізнання і розуміння явища «педагогічний артистизм»; формування в них досвіду художньо-комунікативної діяльності; стимулювання прагнень до творчого самовираження через артистичне виконавськоінструментальне тлумачення художньої образності музичних творів. In the performing-instrumental activity of the future music teacher there are elements of stage-acting, artistry, as the performance of instrumental works requires students to display the individual character of its interpretation and originality of interpretation. The directions of the activity of teachers of performing-instrumental disciplines on the formation of components of pedagogical artistry of future music teachers (cognitive-value, artistic-communicative and artistic-figurative) are: involvement in the process of knowledge and understanding of the phenomenon of «pedagogical artistry»; formation of the experience of artistic and communicative activity; stimulating the aspirations for creative self-expression through artistic performance and instrumental interpretation of artistic imagery of musical works. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4471 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ashykhmina N.V..pdf | 726.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.