Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4471
Title: | Форми і методи формування педагогічного артистизму майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки |
Other Titles: | Forms and methods of formation of pedagogical artistism of future music instructors in the process of executive-instrumental preparation |
Authors: | Ашихміна, Наталія Віталіївна Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna |
Keywords: | артистизм педагогічний артистизм майбутні вчителі музики виконавсько-інструментальна підготовка компоненти педагогічного артистизму форми і методи формування педагогічного артистизму artistry pedagogical artistry future teachers of music performance-instrumental training components of pedagogical artistry forms and methods of formation of pedagogical artistry |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка |
Citation: | Ашихміна, Н. В. Форми і методи формування педагогічного артистизму майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки / Н. В. Ашихміна // Наукові записки : Серія : Педагогічні науки. – 2018. – Випуск 170. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2018. – С. 135-138. |
Abstract: | У статті запропоновано шляхи формування педагогічного артистизму майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки. Стислий огляд проблеми дозволив визначити, що напрямами діяльності викладачів виконавсько-інструментальних дисциплін із формування компонентів досліджуваного феномена (когнітивно-ціннісного, художньо-комунікативного і художньо-образного) є: залучення студентів до процесу пізнання і розуміння явища «педагогічний артистизм»; формування в них досвіду художньо-комунікативної діяльності; стимулювання прагнень до творчого самовираження через артистичне виконавськоінструментальне тлумачення художньої образності музичних творів. In the performing-instrumental activity of the future music teacher there are elements of stage-acting, artistry, as the performance of instrumental works requires students to display the individual character of its interpretation and originality of interpretation. The directions of the activity of teachers of performing-instrumental disciplines on the formation of components of pedagogical artistry of future music teachers (cognitive-value, artistic-communicative and artistic-figurative) are: involvement in the process of knowledge and understanding of the phenomenon of «pedagogical artistry»; formation of the experience of artistic and communicative activity; stimulating the aspirations for creative self-expression through artistic performance and instrumental interpretation of artistic imagery of musical works. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4471 |
Appears in Collections: | Кафедра вокально-хорової підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ashykhmina N.V..pdf | 726.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.