Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4471
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ашихміна, Наталія Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-04T12:11:33Z | - |
dc.date.available | 2019-11-04T12:11:33Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Ашихміна, Н. В. Форми і методи формування педагогічного артистизму майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки / Н. В. Ашихміна // Наукові записки : Серія : Педагогічні науки. – 2018. – Випуск 170. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2018. – С. 135-138. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4471 | - |
dc.description.abstract | У статті запропоновано шляхи формування педагогічного артистизму майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки. Стислий огляд проблеми дозволив визначити, що напрямами діяльності викладачів виконавсько-інструментальних дисциплін із формування компонентів досліджуваного феномена (когнітивно-ціннісного, художньо-комунікативного і художньо-образного) є: залучення студентів до процесу пізнання і розуміння явища «педагогічний артистизм»; формування в них досвіду художньо-комунікативної діяльності; стимулювання прагнень до творчого самовираження через артистичне виконавськоінструментальне тлумачення художньої образності музичних творів. In the performing-instrumental activity of the future music teacher there are elements of stage-acting, artistry, as the performance of instrumental works requires students to display the individual character of its interpretation and originality of interpretation. The directions of the activity of teachers of performing-instrumental disciplines on the formation of components of pedagogical artistry of future music teachers (cognitive-value, artistic-communicative and artistic-figurative) are: involvement in the process of knowledge and understanding of the phenomenon of «pedagogical artistry»; formation of the experience of artistic and communicative activity; stimulating the aspirations for creative self-expression through artistic performance and instrumental interpretation of artistic imagery of musical works. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка | uk |
dc.subject | артистизм | uk |
dc.subject | педагогічний артистизм | uk |
dc.subject | майбутні вчителі музики | uk |
dc.subject | виконавсько-інструментальна підготовка | uk |
dc.subject | компоненти педагогічного артистизму | uk |
dc.subject | форми і методи формування педагогічного артистизму | uk |
dc.subject | artistry | uk |
dc.subject | pedagogical artistry | uk |
dc.subject | future teachers of music | uk |
dc.subject | performance-instrumental training | uk |
dc.subject | components of pedagogical artistry | uk |
dc.subject | forms and methods of formation of pedagogical artistry | uk |
dc.title | Форми і методи формування педагогічного артистизму майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки | uk |
dc.title.alternative | Forms and methods of formation of pedagogical artistism of future music instructors in the process of executive-instrumental preparation | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ashykhmina N.V..pdf | 726.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.