Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3199
Назва: | Репутація, авторитет, престиж, імідж як складові професійного статусу вчителя |
Інші назви: | Reputation, credibility, prestige, image of the professional status of teachers |
Автори: | Васильєва, С. О. Vasylieva, S. O. |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Васильєва С. О. Репутація, авторитет, престиж, імідж як складові професійного статусу вчителя / С. О. Васильєва //Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 3-4. — С. 146-152. |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізуються поняття «репутація», «авторитет», «престиж», «імідж». Визначено їх спільні та відмінні ознаки. Спільним для цих понять є те, що вони залежать від професіоналізму та моральних якостей окремого вчителя. До спеціальних ознак відносяться мета і результат формування цих понять. The article analyzes the term «reputation», «authority», «prestige», «image». Their common and distinctive features are identified. Common to these concepts is that they depend on the professionalism and moral qualities of the individual teacher. The special features include the purpose and result of the formation of these concepts. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3199 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
24.pdf | 528.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.