Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3199
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васильєва, С. О. | - |
dc.contributor.author | Vasylieva, S. O. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-15T13:13:24Z | - |
dc.date.available | 2019-08-15T13:13:24Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Васильєва С. О. Репутація, авторитет, престиж, імідж як складові професійного статусу вчителя / С. О. Васильєва //Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 3-4. — С. 146-152. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3199 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізуються поняття «репутація», «авторитет», «престиж», «імідж». Визначено їх спільні та відмінні ознаки. Спільним для цих понять є те, що вони залежать від професіоналізму та моральних якостей окремого вчителя. До спеціальних ознак відносяться мета і результат формування цих понять. The article analyzes the term «reputation», «authority», «prestige», «image». Their common and distinctive features are identified. Common to these concepts is that they depend on the professionalism and moral qualities of the individual teacher. The special features include the purpose and result of the formation of these concepts. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.title | Репутація, авторитет, престиж, імідж як складові професійного статусу вчителя | uk |
dc.title.alternative | Reputation, credibility, prestige, image of the professional status of teachers | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.