Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23897
Назва: Еволюція виконавських традицій ролі Одарки з опери С. Гулака-Артемовського «Запорожець за Дунаєм» у ХХ–ХХІ століттях
Автори: Жосан, О.
Ключові слова: опера
Гулак-Артемовський
Запорожець за Дунаєм
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Жосан О. Еволюція виконавських традицій ролі Одарки з опери С. Гулака-Артемовського «Запорожець за Дунаєм» у ХХ–ХХІ століттях / О. Жосан // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 67-69.
Короткий огляд (реферат): Опера Семена Гулака-Артемовського «Запорожець за Дунаєм» (1863) посідає особливе місце в історії українського музичного театру. Це перший національний зразок оперного жанру, у якому поєднано народну пісенність, побутовий гумор, національний колорит та глибокий патріотичний підтекст. Головна ідея твору — туга українського народу за рідною землею, прагнення свободи й незалежності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23897
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf657.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.