Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23897Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Жосан, О. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-26T12:45:26Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-26T12:45:26Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Жосан О. Еволюція виконавських традицій ролі Одарки з опери С. Гулака-Артемовського «Запорожець за Дунаєм» у ХХ–ХХІ століттях / О. Жосан // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 67-69. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23897 | - |
| dc.description.abstract | Опера Семена Гулака-Артемовського «Запорожець за Дунаєм» (1863) посідає особливе місце в історії українського музичного театру. Це перший національний зразок оперного жанру, у якому поєднано народну пісенність, побутовий гумор, національний колорит та глибокий патріотичний підтекст. Головна ідея твору — туга українського народу за рідною землею, прагнення свободи й незалежності. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | опера | uk |
| dc.subject | Гулак-Артемовський | uk |
| dc.subject | Запорожець за Дунаєм | uk |
| dc.title | Еволюція виконавських традицій ролі Одарки з опери С. Гулака-Артемовського «Запорожець за Дунаєм» у ХХ–ХХІ століттях | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1. | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.