Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23897| Назва: | Еволюція виконавських традицій ролі Одарки з опери С. Гулака-Артемовського «Запорожець за Дунаєм» у ХХ–ХХІ століттях |
| Автори: | Жосан, О. |
| Ключові слова: | опера Гулак-Артемовський Запорожець за Дунаєм |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Жосан О. Еволюція виконавських традицій ролі Одарки з опери С. Гулака-Артемовського «Запорожець за Дунаєм» у ХХ–ХХІ століттях / О. Жосан // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 67-69. |
| Короткий огляд (реферат): | Опера Семена Гулака-Артемовського «Запорожець за Дунаєм» (1863) посідає особливе місце в історії українського музичного театру. Це перший національний зразок оперного жанру, у якому поєднано народну пісенність, побутовий гумор, національний колорит та глибокий патріотичний підтекст. Головна ідея твору — туга українського народу за рідною землею, прагнення свободи й незалежності. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23897 |
| Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1. |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 19.pdf | 657.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.