Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23315
Назва: Педагогічний хакатон як засіб розвитку ініціативності суб'єктів освітнього процесу
Інші назви: Pedagogical hackathon as a means of developing initiative among participants in the educational proces
Автори: Гуданич, Наталія
Hudanych, Nataliia
Ключові слова: педагогічний хакатон
хакатон
розвиток ініціативності
заклад вищої освіти
hackathon
educational hackathon
development of initiative
higher education institution
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Гуданич Н. Педагогічний хакатон як засіб розвитку ініціативності суб'єктів освітнього процесу / Н. Гуданич // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Вип. 8. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2025. ‒ C. 72‒76.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається педагогічний хакатон як інноваційна форма організації освітнього процесу, що сприяє активізації творчого потенціалу та розвитку ініціативності суб’єктів навчання. Визначено сутність і специфіку педагогічного хакатону як інтерактивної технології, яка поєднує елементи командної роботи, проєктної діяльності та змагальності. Показано його значення для формування навичок критичного мислення, комунікації, самостійного прийняття рішень і відповідальності за результат. Акцентовано увагу на можливостях використання педагогічних хакатонів у закладах вищої освіти з метою формування у здобувачів освіти здатності до саморозвитку, професійної ініціативності та креативного вирішення навчальних і практичних завдань. The article considers pedagogical hackathons as an innovative form of organizing the educational process that contributes to the activation of creative potential and the development of initiative among learners. The essence and specificity of pedagogical hackathons as an interactive technology that combines elements of teamwork, project activity, and competition are defined. Its importance for the formation of critical thinking, communication, independent decision-making and responsibility for results is demonstrated. Attention is focused on the possibilities of using pedagogical hackathons in higher education institutions to develop students' ability for self-development, professional initiative and creative solutions to educational and practical tasks.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23315
Розташовується у зібраннях:2025 Вип. 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf1.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.