Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23315
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуданич, Наталія-
dc.contributor.authorHudanych, Nataliia-
dc.date.accessioned2025-09-12T12:32:41Z-
dc.date.available2025-09-12T12:32:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГуданич Н. Педагогічний хакатон як засіб розвитку ініціативності суб'єктів освітнього процесу / Н. Гуданич // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Вип. 8. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2025. ‒ C. 72‒76.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23315-
dc.description.abstractУ статті розглядається педагогічний хакатон як інноваційна форма організації освітнього процесу, що сприяє активізації творчого потенціалу та розвитку ініціативності суб’єктів навчання. Визначено сутність і специфіку педагогічного хакатону як інтерактивної технології, яка поєднує елементи командної роботи, проєктної діяльності та змагальності. Показано його значення для формування навичок критичного мислення, комунікації, самостійного прийняття рішень і відповідальності за результат. Акцентовано увагу на можливостях використання педагогічних хакатонів у закладах вищої освіти з метою формування у здобувачів освіти здатності до саморозвитку, професійної ініціативності та креативного вирішення навчальних і практичних завдань. The article considers pedagogical hackathons as an innovative form of organizing the educational process that contributes to the activation of creative potential and the development of initiative among learners. The essence and specificity of pedagogical hackathons as an interactive technology that combines elements of teamwork, project activity, and competition are defined. Its importance for the formation of critical thinking, communication, independent decision-making and responsibility for results is demonstrated. Attention is focused on the possibilities of using pedagogical hackathons in higher education institutions to develop students' ability for self-development, professional initiative and creative solutions to educational and practical tasks.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічний хакатонuk
dc.subjectхакатонuk
dc.subjectрозвиток ініціативностіuk
dc.subjectзаклад вищої освіти-
dc.subjecthackathon-
dc.subjecteducational hackathon-
dc.subjectdevelopment of initiative-
dc.subjecthigher education institution-
dc.titleПедагогічний хакатон як засіб розвитку ініціативності суб'єктів освітнього процесуuk
dc.title.alternativePedagogical hackathon as a means of developing initiative among participants in the educational proces-
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025 Вип. 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.