Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23315
Title: Педагогічний хакатон як засіб розвитку ініціативності суб'єктів освітнього процесу
Other Titles: Pedagogical hackathon as a means of developing initiative among participants in the educational proces
Authors: Гуданич, Наталія
Hudanych, Nataliia
Keywords: педагогічний хакатон
хакатон
розвиток ініціативності
заклад вищої освіти
hackathon
educational hackathon
development of initiative
higher education institution
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Гуданич Н. Педагогічний хакатон як засіб розвитку ініціативності суб'єктів освітнього процесу / Н. Гуданич // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Вип. 8. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2025. ‒ C. 72‒76.
Abstract: У статті розглядається педагогічний хакатон як інноваційна форма організації освітнього процесу, що сприяє активізації творчого потенціалу та розвитку ініціативності суб’єктів навчання. Визначено сутність і специфіку педагогічного хакатону як інтерактивної технології, яка поєднує елементи командної роботи, проєктної діяльності та змагальності. Показано його значення для формування навичок критичного мислення, комунікації, самостійного прийняття рішень і відповідальності за результат. Акцентовано увагу на можливостях використання педагогічних хакатонів у закладах вищої освіти з метою формування у здобувачів освіти здатності до саморозвитку, професійної ініціативності та креативного вирішення навчальних і практичних завдань. The article considers pedagogical hackathons as an innovative form of organizing the educational process that contributes to the activation of creative potential and the development of initiative among learners. The essence and specificity of pedagogical hackathons as an interactive technology that combines elements of teamwork, project activity, and competition are defined. Its importance for the formation of critical thinking, communication, independent decision-making and responsibility for results is demonstrated. Attention is focused on the possibilities of using pedagogical hackathons in higher education institutions to develop students' ability for self-development, professional initiative and creative solutions to educational and practical tasks.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23315
Appears in Collections:2025 Вип. 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.