Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22131
Назва: | Використання штучного інтелекту у навчанні математики учнів початкової школи: виклики та ризики |
Інші назви: | The Use of Artificial Intelligence in Teaching Mathematics to Primary School Students: Challenges and Risks |
Автори: | Романишин, Р. Я. |
Ключові слова: | штучний інтелект початкова школа навчання математики персоналізація освіти етичні виклики artificial intelligence primary school mathematics education personalized learning ethical challenges |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Романишин Р. Я. Використання штучного інтелекту у навчанні математики учнів початкової школи: виклики та ризики / Р. Я. Романишин // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 30-33 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто виклики та ризики використання штучного інтелекту (ШІ) у навчанні математики молодших школярів. Окреслено переваги ШІ для персоналізації навчального процесу, зниження навантаження на вчителів і розвитку критичного мислення. Проаналізовано етичні, технічні й психолого-педагогічні аспекти застосування ШІ у початковій школі. This article explores the challenges and risks associated with the use of artificial intelligence (AI) in teaching mathematics to primary school students. It highlights the benefits of AI for personalizing the educational process, reducing teachers’ workload, and fostering critical thinking. The ethical, technical, psychological, and pedagogical aspects of AI implementation in primary education are also analyzed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22131 |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 3.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.