Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22131
Title: | Використання штучного інтелекту у навчанні математики учнів початкової школи: виклики та ризики |
Other Titles: | The Use of Artificial Intelligence in Teaching Mathematics to Primary School Students: Challenges and Risks |
Authors: | Романишин, Р. Я. |
Keywords: | штучний інтелект початкова школа навчання математики персоналізація освіти етичні виклики artificial intelligence primary school mathematics education personalized learning ethical challenges |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Романишин Р. Я. Використання штучного інтелекту у навчанні математики учнів початкової школи: виклики та ризики / Р. Я. Романишин // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 30-33 |
Abstract: | У статті розглянуто виклики та ризики використання штучного інтелекту (ШІ) у навчанні математики молодших школярів. Окреслено переваги ШІ для персоналізації навчального процесу, зниження навантаження на вчителів і розвитку критичного мислення. Проаналізовано етичні, технічні й психолого-педагогічні аспекти застосування ШІ у початковій школі. This article explores the challenges and risks associated with the use of artificial intelligence (AI) in teaching mathematics to primary school students. It highlights the benefits of AI for personalizing the educational process, reducing teachers’ workload, and fostering critical thinking. The ethical, technical, psychological, and pedagogical aspects of AI implementation in primary education are also analyzed. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22131 |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.