Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22131
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманишин, Р. Я.-
dc.date.accessioned2025-05-22T09:23:17Z-
dc.date.available2025-05-22T09:23:17Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationРоманишин Р. Я. Використання штучного інтелекту у навчанні математики учнів початкової школи: виклики та ризики / Р. Я. Романишин // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 30-33uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22131-
dc.description.abstractУ статті розглянуто виклики та ризики використання штучного інтелекту (ШІ) у навчанні математики молодших школярів. Окреслено переваги ШІ для персоналізації навчального процесу, зниження навантаження на вчителів і розвитку критичного мислення. Проаналізовано етичні, технічні й психолого-педагогічні аспекти застосування ШІ у початковій школі. This article explores the challenges and risks associated with the use of artificial intelligence (AI) in teaching mathematics to primary school students. It highlights the benefits of AI for personalizing the educational process, reducing teachers’ workload, and fostering critical thinking. The ethical, technical, psychological, and pedagogical aspects of AI implementation in primary education are also analyzed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectнавчання математикиuk
dc.subjectперсоналізація освітиuk
dc.subjectетичні викликиuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectprimary schooluk
dc.subjectmathematics educationuk
dc.subjectpersonalized learninguk
dc.subjectethical challengesuk
dc.titleВикористання штучного інтелекту у навчанні математики учнів початкової школи: виклики та ризикиuk
dc.title.alternativeThe Use of Artificial Intelligence in Teaching Mathematics to Primary School Students: Challenges and Risksuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.