Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20963
Title: Роль педагогічної практики у формуванні методичної компетентності майбутніх викладачів фортепіано
Authors: Чжан, Ке
Горожанкіна, Оксана
Keywords: методична компетентність
педагогічна практика
майбутні викладачі фортепіано мистецьких шкіл
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Citation: Чжан Ке Роль педагогічної практики у формуванні методичної компетентності майбутніх викладачів фортепіано /Ке Чжан ,Горожанкіна О.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.293-296
Abstract: У статті розглянуто роль педагогічної практики в процесі підготовки майбутніх викладачів фортепіано мистецьких шкіл. Установлено, що успішність підготовки здобувачів залежить від застосування в процес проходження педагогічної практики методів, які ефективно впливають на формування методичної компетентності майбутніх фахівців.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20963
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
106.pdf3.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.