Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20963
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧжан, Ке-
dc.contributor.authorГорожанкіна, Оксана-
dc.date.accessioned2024-12-04T07:56:45Z-
dc.date.available2024-12-04T07:56:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧжан Ке Роль педагогічної практики у формуванні методичної компетентності майбутніх викладачів фортепіано /Ке Чжан ,Горожанкіна О.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.293-296uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20963-
dc.description.abstractУ статті розглянуто роль педагогічної практики в процесі підготовки майбутніх викладачів фортепіано мистецьких шкіл. Установлено, що успішність підготовки здобувачів залежить від застосування в процес проходження педагогічної практики методів, які ефективно впливають на формування методичної компетентності майбутніх фахівців.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectметодична компетентністьuk
dc.subjectпедагогічна практикаuk
dc.subjectмайбутні викладачі фортепіано мистецьких шкілuk
dc.titleРоль педагогічної практики у формуванні методичної компетентності майбутніх викладачів фортепіаноuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
106.pdf3.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.