Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20963
Назва: | Роль педагогічної практики у формуванні методичної компетентності майбутніх викладачів фортепіано |
Автори: | Чжан, Ке Горожанкіна, Оксана |
Ключові слова: | методична компетентність педагогічна практика майбутні викладачі фортепіано мистецьких шкіл |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», |
Бібліографічний опис: | Чжан Ке Роль педагогічної практики у формуванні методичної компетентності майбутніх викладачів фортепіано /Ке Чжан ,Горожанкіна О.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.293-296 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто роль педагогічної практики в процесі підготовки майбутніх викладачів фортепіано мистецьких шкіл. Установлено, що успішність підготовки здобувачів залежить від застосування в процес проходження педагогічної практики методів, які ефективно впливають на формування методичної компетентності майбутніх фахівців. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20963 |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
106.pdf | 3.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.