Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20860
Назва: Аналіз підходів до вивчення професійного самовизначення майбутніх фахівців
Автори: Панасюк, Л.
Ключові слова: майбутні фахівці
самовизначення
підходи до вивчення
професійне самовизначення
Дата публікації: 2024
Видавництво: ТОВ «Лерадрук»
Бібліографічний опис: Панасюк Л. Аналіз підходів до вивчення професійного самовизначення майбутніх фахівців / Л. Панасюк // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 256-261
Короткий огляд (реферат): Проблема професійного самовизначення є різнобічною темою, яку вчені досліджували через економіку, педагогіку, психологію та соціологію. Це прослідковується в історії дос- лідження професійного самовизначення, в різних підходах та принципах, які використовували вчені під час розгляду дано- го питання. Так початок процесу вивчення професійного са- мовизначення поєднують зі створення теорій про особистісні типажі та потреби (Френк Парсонс, Джон Голланд, Девід Мак- клелланд, Фредерік Герцберг, Альберт Бандура та інші). Більш сучасні підходи уже інтегрують психологічні, соціальні, куль- турні та економічні фактори (Едвард Десі, Річард Райан та ін- ші). Дослідження сучасних вчених (Заєць І.В., Жиляк Н.В., Іг- натович О.М., Коваленко О.Г. Матвійчук О.Є.) продовжують розширювати наше розуміння процесу професійного самовиз- начення, акцентуючи увагу на індивідуальних відмінностях, гендерних аспектах та впливі глобальних змін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20860
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.