Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20860
Title: | Аналіз підходів до вивчення професійного самовизначення майбутніх фахівців |
Authors: | Панасюк, Л. |
Keywords: | майбутні фахівці самовизначення підходи до вивчення професійне самовизначення |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ТОВ «Лерадрук» |
Citation: | Панасюк Л. Аналіз підходів до вивчення професійного самовизначення майбутніх фахівців / Л. Панасюк // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 256-261 |
Abstract: | Проблема професійного самовизначення є різнобічною темою, яку вчені досліджували через економіку, педагогіку, психологію та соціологію. Це прослідковується в історії дос- лідження професійного самовизначення, в різних підходах та принципах, які використовували вчені під час розгляду дано- го питання. Так початок процесу вивчення професійного са- мовизначення поєднують зі створення теорій про особистісні типажі та потреби (Френк Парсонс, Джон Голланд, Девід Мак- клелланд, Фредерік Герцберг, Альберт Бандура та інші). Більш сучасні підходи уже інтегрують психологічні, соціальні, куль- турні та економічні фактори (Едвард Десі, Річард Райан та ін- ші). Дослідження сучасних вчених (Заєць І.В., Жиляк Н.В., Іг- натович О.М., Коваленко О.Г. Матвійчук О.Є.) продовжують розширювати наше розуміння процесу професійного самовиз- начення, акцентуючи увагу на індивідуальних відмінностях, гендерних аспектах та впливі глобальних змін. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20860 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.