Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанасюк, Л.-
dc.date.accessioned2024-11-19T11:07:55Z-
dc.date.available2024-11-19T11:07:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПанасюк Л. Аналіз підходів до вивчення професійного самовизначення майбутніх фахівців / Л. Панасюк // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 256-261uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20860-
dc.description.abstractПроблема професійного самовизначення є різнобічною темою, яку вчені досліджували через економіку, педагогіку, психологію та соціологію. Це прослідковується в історії дос- лідження професійного самовизначення, в різних підходах та принципах, які використовували вчені під час розгляду дано- го питання. Так початок процесу вивчення професійного са- мовизначення поєднують зі створення теорій про особистісні типажі та потреби (Френк Парсонс, Джон Голланд, Девід Мак- клелланд, Фредерік Герцберг, Альберт Бандура та інші). Більш сучасні підходи уже інтегрують психологічні, соціальні, куль- турні та економічні фактори (Едвард Десі, Річард Райан та ін- ші). Дослідження сучасних вчених (Заєць І.В., Жиляк Н.В., Іг- натович О.М., Коваленко О.Г. Матвійчук О.Є.) продовжують розширювати наше розуміння процесу професійного самовиз- начення, акцентуючи увагу на індивідуальних відмінностях, гендерних аспектах та впливі глобальних змін.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectмайбутні фахівціuk
dc.subjectсамовизначенняuk
dc.subjectпідходи до вивченняuk
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk
dc.titleАналіз підходів до вивчення професійного самовизначення майбутніх фахівцівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.