Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16643| Title: | Наступність у вивченні методико-математичних дисциплін зі спеціальності 013 початкова освіта | 
| Authors: | Коваль, Л. В. | 
| Keywords: | наступність у вивченні математики навчання математики в початковій школі навчальні технології в початковій школі нова українська школа моделювання уроку математики  | 
| Issue Date: | 2022 | 
| Publisher: | Вид-во "Ранок" | 
| Citation: | Коваль Л. В. Наступність у вивченні методико-математичних дисциплін зі спеціальності 013 початкова освіта / Л. В. Коваль // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 83-85. | 
| Abstract: | Мета статті – розкрити здобутки й виклики сьогодення щодо проблеми наступності методико-математичних дисциплін здобувачів першого і другого рівнів вищої освіти зі спеціальності 013 Початкова освіта. Зміст дисципліни «Методика навчання математики в початковій школі» є відносно сталим та складається з двох частин: питання загальної методики і питання часткової методики математики. Безумовно, інноваційні зміни в початковій школі, а саме варіативний характер її існування активізували оновлення змісту освітньої компоненти. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16643 | 
| Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.