Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16643Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Коваль, Л. В. | - | 
| dc.date.accessioned | 2023-02-20T17:53:07Z | - | 
| dc.date.available | 2023-02-20T17:53:07Z | - | 
| dc.date.issued | 2022 | - | 
| dc.identifier.citation | Коваль Л. В. Наступність у вивченні методико-математичних дисциплін зі спеціальності 013 початкова освіта / Л. В. Коваль // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 83-85. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16643 | - | 
| dc.description.abstract | Мета статті – розкрити здобутки й виклики сьогодення щодо проблеми наступності методико-математичних дисциплін здобувачів першого і другого рівнів вищої освіти зі спеціальності 013 Початкова освіта. Зміст дисципліни «Методика навчання математики в початковій школі» є відносно сталим та складається з двох частин: питання загальної методики і питання часткової методики математики. Безумовно, інноваційні зміни в початковій школі, а саме варіативний характер її існування активізували оновлення змісту освітньої компоненти. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Вид-во "Ранок" | uk | 
| dc.subject | наступність у вивченні математики | uk | 
| dc.subject | навчання математики в початковій школі | uk | 
| dc.subject | навчальні технології в початковій школі | uk | 
| dc.subject | нова українська школа | uk | 
| dc.subject | моделювання уроку математики | uk | 
| dc.title | Наступність у вивченні методико-математичних дисциплін зі спеціальності 013 початкова освіта | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Koval.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.