Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Л. В.-
dc.date.accessioned2023-02-20T17:53:07Z-
dc.date.available2023-02-20T17:53:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКоваль Л. В. Наступність у вивченні методико-математичних дисциплін зі спеціальності 013 початкова освіта / Л. В. Коваль // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 83-85.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16643-
dc.description.abstractМета статті – розкрити здобутки й виклики сьогодення щодо проблеми наступності методико-математичних дисциплін здобувачів першого і другого рівнів вищої освіти зі спеціальності 013 Початкова освіта. Зміст дисципліни «Методика навчання математики в початковій школі» є відносно сталим та складається з двох частин: питання загальної методики і питання часткової методики математики. Безумовно, інноваційні зміни в початковій школі, а саме варіативний характер її існування активізували оновлення змісту освітньої компоненти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во "Ранок"uk
dc.subjectнаступність у вивченні математикиuk
dc.subjectнавчання математики в початковій школіuk
dc.subjectнавчальні технології в початковій школіuk
dc.subjectнова українська школаuk
dc.subjectмоделювання уроку математикиuk
dc.titleНаступність у вивченні методико-математичних дисциплін зі спеціальності 013 початкова освітаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koval.pdf2.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.