Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 37
Issue Date | Title | Author(s) |
2022 | Метод проєктів як засіб формування ключових компетентностей на уроках математики в 5-6 класах | Моторіна, Валентина Григорівна; Motorina, Valentyna Hryhorivna |
2022 | Проблеми реалізації наступності у навчанні стохастичної лінії у середній та вищій школі | Крамаренко, Т. Г. |
2022 | Реалізація наступності дошкільної та початкової математичної освіти дітей у процесі підготовки майбутніх вчителів | Чайченко, В. Ф. |
2022 | Застосування технології мобільного навчання в процесі формувального оцінювання майбутніх учителів математики | Тумбрукакі, Алла Валеріївна; Тумбрукаки, Алла Валерьевна; Tumbrukaki, Alla Valeriivna |
2022 | Розвивальна наступність у навчанні математики та зони найближчого математичного розвитку здобувачів освіти | Семенець, С. П. |
2022 | Актуальні проблеми викладання методики навчання математики в умовах впровадження НУШ в 5 класах | Папач, Ольга Іванівна; Papach, Olha Ivanivna; Цісар, К. А. |
2022 | Реалізація принципу наступності при впровадженні формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з математики | Михайленко, Л. Ф. |
2022 | Актуальні аспекти розвитку методики навчання математики в Україні | Матяш, О. І. |
2022 | Наступність у вивченні методико-математичних дисциплін зі спеціальності 013 початкова освіта | Коваль, Л. В. |
2022 | Перспективні напрями застосування технології mindmaps у методичній підготовки майбутніх вчителів з урахуванням дотримання наступності | Іванова, Світлана Володимирівна; Ivanova, Svitlana Volodymyrivna; Килівник, В. В. |
2022 | Потенціал науково-дослідницької діяльності сучасного вчителя у контексті його підготовки до застосування педагогічних інновацій | Зелінга, Ю. О. |
2022 | Інтегративний підхід як один із засобів реалізації програми великої трансформації «Освіта 4.0: Український світанок» | Бурда, М. І. |
2022 | Підготовка учнів до складання державної підсумкової атестації з математики | Махровська, Н. А.; Погромська, Г. С.; Рогожинська, Е. К. |
2022 | Підготовка магістрів спеціальності 014 середня освіта математика до реалізації принципу наступності у навчанні тем змістової лінії «Рівняння» | Лов'янова, І. В. |
2022 | Два підходи до виконання стереометричних побудов | Ленчук, І. Г. |
2022 | Проблема наступності між математикою і вищою математикою у коледжі | Комкова, О. А. |
2022 | Проблеми реалізації наступності у навчанні математичних дисциплін здобувачів фахової передвищої та вищої освіти | Качан, Т. В. |
2022 | Реалізація наступності у навчанні математики в основній та старшій школі на прикладі реалізації змістовної лінії «Рівняння» | Цись, Я. В. |
2022 | Наступність у навчанні математики учнів 5-6 класів на основі предметної діяльності | Тарасенкова, Н. А.; Акуленко, І. А. |
2022 | Формування ключових компетентностей у шестикласників на уроках математики (на матеріалі підручника С. Скворцової та К. Нєдялкової «Математика. 6 клас») | Скворцова, Світлана Олексіївна; Skvortsova, Svitlana Oleksiivna; Нєдялкова, Катерина Василівна; Niedyalkova, Kateryna |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 37