Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16636
Title: | Інтегративний підхід як один із засобів реалізації програми великої трансформації «Освіта 4.0: Український світанок» |
Authors: | Бурда, М. І. |
Keywords: | програма трансформації освіта 4.0: український світанок пріоритетні дидактичні засади шкільної освіти реалізація вимог до шкільної освіти метапредметна інтеграція модернізація змісту базової середньої освіти |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Вид-во "Ранок" |
Citation: | Бурда М. І. Інтегративний підхід як один із засобів реалізації програми великої трансформації «Освіта 4.0: Український світанок» / М. І. Бурда // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 75-76. |
Abstract: | Цілі і зміст шкільної освіти мають враховувати як сучасний рівень техніки, технологій, промисловості, так і розвиток їх на найближчу перспективу. Нині епоха завершення третього рівня технологічного розвитку, який назвалиIndustry 3.0(електроніка, інформаційно-комунікаційні технології, автоматизація та часткова роботизація виробничих процесів тощо).Відбувається перехід до наступного рівня – Industry 4.0(штучний інтелект, кіберфізичні системи,промислова і комунікаційна діджиталізація, роботизація виробничих процесів, інтернет речей, складні інформаційні системи, аналітика великих даних та ін.). На етапі переходу постають нові запити до шкільної освіти. В Програмі великої трансформації«Освіта 4.0: український світанок» основною вимогою є забезпечення відповідності вітчизняної системи освіти технологічному укладуIndustry 4.0. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16636 |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.