Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16636
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурда, М. І.-
dc.date.accessioned2023-02-17T19:46:51Z-
dc.date.available2023-02-17T19:46:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБурда М. І. Інтегративний підхід як один із засобів реалізації програми великої трансформації «Освіта 4.0: Український світанок» / М. І. Бурда // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 75-76.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16636-
dc.description.abstractЦілі і зміст шкільної освіти мають враховувати як сучасний рівень техніки, технологій, промисловості, так і розвиток їх на найближчу перспективу. Нині епоха завершення третього рівня технологічного розвитку, який назвалиIndustry 3.0(електроніка, інформаційно-комунікаційні технології, автоматизація та часткова роботизація виробничих процесів тощо).Відбувається перехід до наступного рівня – Industry 4.0(штучний інтелект, кіберфізичні системи,промислова і комунікаційна діджиталізація, роботизація виробничих процесів, інтернет речей, складні інформаційні системи, аналітика великих даних та ін.). На етапі переходу постають нові запити до шкільної освіти. В Програмі великої трансформації«Освіта 4.0: український світанок» основною вимогою є забезпечення відповідності вітчизняної системи освіти технологічному укладуIndustry 4.0.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во "Ранок"uk
dc.subjectпрограма трансформаціїuk
dc.subjectосвіта 4.0: український світанокuk
dc.subjectпріоритетні дидактичні засади шкільної освітиuk
dc.subjectреалізація вимог до шкільної освітиuk
dc.subjectметапредметна інтеграціяuk
dc.subjectмодернізація змісту базової середньої освітиuk
dc.titleІнтегративний підхід як один із засобів реалізації програми великої трансформації «Освіта 4.0: Український світанок»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Burda.pdf2.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.