Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16636
Назва: | Інтегративний підхід як один із засобів реалізації програми великої трансформації «Освіта 4.0: Український світанок» |
Автори: | Бурда, М. І. |
Ключові слова: | програма трансформації освіта 4.0: український світанок пріоритетні дидактичні засади шкільної освіти реалізація вимог до шкільної освіти метапредметна інтеграція модернізація змісту базової середньої освіти |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Вид-во "Ранок" |
Бібліографічний опис: | Бурда М. І. Інтегративний підхід як один із засобів реалізації програми великої трансформації «Освіта 4.0: Український світанок» / М. І. Бурда // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 75-76. |
Короткий огляд (реферат): | Цілі і зміст шкільної освіти мають враховувати як сучасний рівень техніки, технологій, промисловості, так і розвиток їх на найближчу перспективу. Нині епоха завершення третього рівня технологічного розвитку, який назвалиIndustry 3.0(електроніка, інформаційно-комунікаційні технології, автоматизація та часткова роботизація виробничих процесів тощо).Відбувається перехід до наступного рівня – Industry 4.0(штучний інтелект, кіберфізичні системи,промислова і комунікаційна діджиталізація, роботизація виробничих процесів, інтернет речей, складні інформаційні системи, аналітика великих даних та ін.). На етапі переходу постають нові запити до шкільної освіти. В Програмі великої трансформації«Освіта 4.0: український світанок» основною вимогою є забезпечення відповідності вітчизняної системи освіти технологічному укладуIndustry 4.0. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16636 |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Burda.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.