Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16643
Title: | Наступність у вивченні методико-математичних дисциплін зі спеціальності 013 початкова освіта |
Authors: | Коваль, Л. В. |
Keywords: | наступність у вивченні математики навчання математики в початковій школі навчальні технології в початковій школі нова українська школа моделювання уроку математики |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Вид-во "Ранок" |
Citation: | Коваль Л. В. Наступність у вивченні методико-математичних дисциплін зі спеціальності 013 початкова освіта / Л. В. Коваль // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 83-85. |
Abstract: | Мета статті – розкрити здобутки й виклики сьогодення щодо проблеми наступності методико-математичних дисциплін здобувачів першого і другого рівнів вищої освіти зі спеціальності 013 Початкова освіта. Зміст дисципліни «Методика навчання математики в початковій школі» є відносно сталим та складається з двох частин: питання загальної методики і питання часткової методики математики. Безумовно, інноваційні зміни в початковій школі, а саме варіативний характер її існування активізували оновлення змісту освітньої компоненти. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16643 |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.