Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14781
Назва: | Формування компетентності міжкультурного спілкування з позиції Фреймового підходу |
Інші назви: | Formation of competence of intercultural communication from the standpoint of the Frame approach |
Автори: | Горіна, Жанна Дмитрівна Horina, Zhanna Dmytriivna |
Ключові слова: | міжкультурне спілкування фреймовий підхід міжкультурнокомунікативна компетентність intercultural communication frame approach intercultural communicative competence |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Центральноукр. держ. пед. ун-т ім. Володимира Винниченка |
Бібліографічний опис: | Горіна Ж. Формування компетентності міжкультурного спілкування з позиції Фреймового підходу / Ж. Горіна // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 101. - С. 100-109. |
Короткий огляд (реферат): | У статті уточнено методичний зміст терміна «фрейм» як одного зі способів подання стереотипної ситуації. Запропоновано дидактичні принципи і педагогічні умови реалізації фреймового підходу у ВЗО. The article clarifies the methodological meaning of the term "frame" as one of the ways to present a stereotypical situation. Didactic principles and pedagogical conditions of realization of the frame approach in VZO are offered. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14781 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Horina Zhanna Dmytriivn 2011.pdf | 392.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.