Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14781
Title: | Формування компетентності міжкультурного спілкування з позиції Фреймового підходу |
Other Titles: | Formation of competence of intercultural communication from the standpoint of the Frame approach |
Authors: | Горіна, Жанна Дмитрівна Horina, Zhanna Dmytriivna |
Keywords: | міжкультурне спілкування фреймовий підхід міжкультурнокомунікативна компетентність intercultural communication frame approach intercultural communicative competence |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Центральноукр. держ. пед. ун-т ім. Володимира Винниченка |
Citation: | Горіна Ж. Формування компетентності міжкультурного спілкування з позиції Фреймового підходу / Ж. Горіна // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 101. - С. 100-109. |
Abstract: | У статті уточнено методичний зміст терміна «фрейм» як одного зі способів подання стереотипної ситуації. Запропоновано дидактичні принципи і педагогічні умови реалізації фреймового підходу у ВЗО. The article clarifies the methodological meaning of the term "frame" as one of the ways to present a stereotypical situation. Didactic principles and pedagogical conditions of realization of the frame approach in VZO are offered. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14781 |
Appears in Collections: | Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Horina Zhanna Dmytriivn 2011.pdf | 392.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.