Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9922
Назва: | Інактивоване пізнання (enactive cognition) як освітня парадигма сучасності |
Інші назви: | Inactivate cognition in the space of epistomogical constructivism |
Автори: | Яровицька, Наталя Анатоліївна Yarovytska, Natalia Anatoliivna Болотова, Юлія Володимирівна Bolotova, Yuliіa Volodymyrivna |
Ключові слова: | inactive cognition епістемологія конструктивізм буття когнітивна активність inactive cognition epistemology constructivism genesis cognitive activity |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Яровицька Н. А. Інактивоване пізнання (enactive cognition) як освітня парадигма сучасності / Н. А. Яровицька, Ю. В. Болотова // Перспективи. – 2019. – №1 – С. 20-26. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається освітнє буття як поєднання соціального та біологічного компонентів. Завдяки природі естетичного імперативу «Якщо бажаєш знати, навчись діяти», безпосередньо концепт «дії» постає активатором змін когнітивних навичок, тобто когнітивна активність вимагає дії, а пізнання уособлює собою епістемологічну дію. Освіта через дію набуває ознак «inactive cognition» («інактивоване пізнання», автор терміна Франсиско Варела). The article deals with educational genesis as an entity that combines a social and biological component. The article also reveals the effect of the aesthetic imperative: ‘If you want to know, learn how to act’. The very concept of action appears to be an activator of change of cognitive skills of the teacher and the listener. Cognitive activity requires action, and cognition is an epistemological action. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9922 |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yarovytska 2019.pdf | 246.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.