Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8872
Назва: | Полілінгвальна і полікультурна парадигма сучасної мовної освітньої системи |
Автори: | Горіна, Жанна Дмитрівна Horina, Zhanna Dmytriivna |
Ключові слова: | міжкультурна комунікація полімовна особистість |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Педагогічна освіта: теорія і практика |
Бібліографічний опис: | Горіна Ж. Д. Полілінгвальна і полікультурна парадигма сучасної мовної освітньої системи / Ж. Д. Горіна // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 7. - С. 135-142. |
Короткий огляд (реферат): | Автор обгрунтовує, що полікультурна парадигма сучасної мовної освіти, яка сформувалася в результаті зміни мети навчання рідної мови, передовсім базується на принципах формування полікультурної особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8872 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
polilingvalna.pdf | 429.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.