Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоріна, Жанна Дмитрівна-
dc.contributor.authorHorina, Zhanna Dmytriivna-
dc.date.accessioned2020-08-10T11:08:22Z-
dc.date.available2020-08-10T11:08:22Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГоріна Ж. Д. Полілінгвальна і полікультурна парадигма сучасної мовної освітньої системи / Ж. Д. Горіна // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 7. - С. 135-142.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8872-
dc.description.abstractАвтор обгрунтовує, що полікультурна парадигма сучасної мовної освіти, яка сформувалася в результаті зміни мети навчання рідної мови, передовсім базується на принципах формування полікультурної особистості.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПедагогічна освіта: теорія і практикаuk
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk
dc.subjectполімовна особистістьuk
dc.titleПолілінгвальна і полікультурна парадигма сучасної мовної освітньої системиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
polilingvalna.pdf429.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.