Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8678
Назва: | Використання положень концепції емоційної регуляції у навчально-професійній діяльності при формуванні творчого потенціалу вчителя |
Автори: | Чебикін, Олексій Якович Chebykin, Oleksij Yakovych |
Ключові слова: | емоційна регуляція навчально-професійна діяльність творчий потенціал вчитель |
Дата публікації: | 1993 |
Видавництво: | Уманський державний педагогічний інститут імені П. Г. Тичини |
Бібліографічний опис: | Чебикін О. Я. Використання положень концепції емоційної регуляції у навчально-професійній діяльності при формуванні творчого потенціалу вчителя / О. Я. Чебикін //Формування творчої особистості вчителя для оновлюваної національної школи : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 – 28 квітня 1993 року. Ч. 1. – Умань, 1993. – С. 118-120. |
Короткий огляд (реферат): | Апробування практикуму дало можливість сформувати у більшості із них достатній та високий рівень розвитку основних типів емоційної регуляції навчально-професійної діяльності як важливих характеристик творчого потенціалу осоистості вчителя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8678 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики практичної психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання положень концепції емоціональної регуляції у навчально-професійній діяльності при формуванні.pdf | 2.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.