Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8678
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чебикін, Олексій Якович | - |
dc.contributor.author | Chebykin, Oleksij Yakovych | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-31T10:31:39Z | - |
dc.date.available | 2020-07-31T10:31:39Z | - |
dc.date.issued | 1993 | - |
dc.identifier.citation | Чебикін О. Я. Використання положень концепції емоційної регуляції у навчально-професійній діяльності при формуванні творчого потенціалу вчителя / О. Я. Чебикін //Формування творчої особистості вчителя для оновлюваної національної школи : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 – 28 квітня 1993 року. Ч. 1. – Умань, 1993. – С. 118-120. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8678 | - |
dc.description.abstract | Апробування практикуму дало можливість сформувати у більшості із них достатній та високий рівень розвитку основних типів емоційної регуляції навчально-професійної діяльності як важливих характеристик творчого потенціалу осоистості вчителя. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Уманський державний педагогічний інститут імені П. Г. Тичини | uk |
dc.subject | емоційна регуляція | uk |
dc.subject | навчально-професійна діяльність | uk |
dc.subject | творчий потенціал | uk |
dc.subject | вчитель | uk |
dc.title | Використання положень концепції емоційної регуляції у навчально-професійній діяльності при формуванні творчого потенціалу вчителя | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики практичної психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання положень концепції емоціональної регуляції у навчально-професійній діяльності при формуванні.pdf | 2.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.