Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8678
Title: | Використання положень концепції емоційної регуляції у навчально-професійній діяльності при формуванні творчого потенціалу вчителя |
Authors: | Чебикін, Олексій Якович Chebykin, Oleksij Yakovych |
Keywords: | емоційна регуляція навчально-професійна діяльність творчий потенціал вчитель |
Issue Date: | 1993 |
Publisher: | Уманський державний педагогічний інститут імені П. Г. Тичини |
Citation: | Чебикін О. Я. Використання положень концепції емоційної регуляції у навчально-професійній діяльності при формуванні творчого потенціалу вчителя / О. Я. Чебикін //Формування творчої особистості вчителя для оновлюваної національної школи : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 – 28 квітня 1993 року. Ч. 1. – Умань, 1993. – С. 118-120. |
Abstract: | Апробування практикуму дало можливість сформувати у більшості із них достатній та високий рівень розвитку основних типів емоційної регуляції навчально-професійної діяльності як важливих характеристик творчого потенціалу осоистості вчителя. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8678 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії та методики практичної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Використання положень концепції емоціональної регуляції у навчально-професійній діяльності при формуванні.pdf | 2.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.