Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/782
Назва: | Педагогічні умови статевого виховання старших дошкільників в дошкільних навчальних закладах |
Інші назви: | Педагогические условия полового воспитания старших дошкольников в дошкольных учебных учреждениях The pedagogical conditions of senior preschool-age children sex education in preschool institutions |
Автори: | Попова, Наталя Юріївна Попова, Наталья Юрьевна Popova, Natalya Yurievna |
Ключові слова: | статеве виховання статева вихованість педагогічні умови діти старшого дошкільного віку половое воспитание половая воспитанность педагогические условия дети старшего дошкольного возраста sex education gender awareness pedagogical conditions senior preschool-age children |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Попова, Н. Ю. Педагогічні умови статевого виховання старших дошкільників в дошкільних знавчальних закладах [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Наталя Юріївна Попова; наук. кер. І. А. Княжева; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 21 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертаційне дослідження присвячене проблемі статевого виховання дітей старшого дошкільного віку в дошкільних навчальних закладах. У роботі визначена сутність феномена «статева вихованість дітей старшого дошкільного віку»; визначено його компоненти (когнітивний, емоційно-оцінювальний, поведінковий); схарактеризовано показники, рівні сформованості статевої вихованості дітей старшого дошкільного віку (достатній, середній і низький). В диссертации исследуется проблема полового воспитания детей стар-шего дошкольного возраста в дошкольных учебных учреждениях. В работе дано определение понятия «половое воспитание детей старшего дошкольного возраста», которое понимаем как целенаправленный процесс половозрастного становления детей, предполагающий овладение ими адекватной своему полу модели поведения, формирование положительного отношения к себе как представителю определенного пола и представлений о нравственных нормах отношений между людьми разного пола в социуме. Определены компоненты и показатели половой воспитанности детей старшего дошкольного возраста. The research focuses on the problem of senior preschool-age children sex education in preschool institutions. There has been analysed the essence of the notion “senior preschool-age children sex education”. The contents and the structure of this phenomenon, its components (cognitive, emotional and evaluative, behavioural) have been revealed. The indicators characterising the levels of preschool-age children gender awareness formation (sufficient, average, low) have been specified. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/782 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Попова Наталья Юрьевна.aref.pdf | 215.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.