Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/782
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попова, Наталя Юріївна | - |
dc.contributor.author | Попова, Наталья Юрьевна | - |
dc.contributor.author | Popova, Natalya Yurievna | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-23T12:46:28Z | - |
dc.date.available | 2018-10-23T12:46:28Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Попова, Н. Ю. Педагогічні умови статевого виховання старших дошкільників в дошкільних знавчальних закладах [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Наталя Юріївна Попова; наук. кер. І. А. Княжева; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 21 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/782 | - |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячене проблемі статевого виховання дітей старшого дошкільного віку в дошкільних навчальних закладах. У роботі визначена сутність феномена «статева вихованість дітей старшого дошкільного віку»; визначено його компоненти (когнітивний, емоційно-оцінювальний, поведінковий); схарактеризовано показники, рівні сформованості статевої вихованості дітей старшого дошкільного віку (достатній, середній і низький). В диссертации исследуется проблема полового воспитания детей стар-шего дошкольного возраста в дошкольных учебных учреждениях. В работе дано определение понятия «половое воспитание детей старшего дошкольного возраста», которое понимаем как целенаправленный процесс половозрастного становления детей, предполагающий овладение ими адекватной своему полу модели поведения, формирование положительного отношения к себе как представителю определенного пола и представлений о нравственных нормах отношений между людьми разного пола в социуме. Определены компоненты и показатели половой воспитанности детей старшего дошкольного возраста. The research focuses on the problem of senior preschool-age children sex education in preschool institutions. There has been analysed the essence of the notion “senior preschool-age children sex education”. The contents and the structure of this phenomenon, its components (cognitive, emotional and evaluative, behavioural) have been revealed. The indicators characterising the levels of preschool-age children gender awareness formation (sufficient, average, low) have been specified. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | статеве виховання | uk |
dc.subject | статева вихованість | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | діти старшого дошкільного віку | uk |
dc.subject | половое воспитание | uk |
dc.subject | половая воспитанность | uk |
dc.subject | педагогические условия | uk |
dc.subject | дети старшего дошкольного возраста | uk |
dc.subject | sex education | uk |
dc.subject | gender awareness | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.subject | senior preschool-age children | uk |
dc.title | Педагогічні умови статевого виховання старших дошкільників в дошкільних навчальних закладах | uk |
dc.title.alternative | Педагогические условия полового воспитания старших дошкольников в дошкольных учебных учреждениях | uk |
dc.title.alternative | The pedagogical conditions of senior preschool-age children sex education in preschool institutions | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Попова Наталья Юрьевна.aref.pdf | 215.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.