Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6801
Назва: | Рівень розвитку правової культури і шляхи виходу молоді з конфліктної ситуації |
Інші назви: | Уровень развития правовой культуры и пути выхода молодежи из конфликтной ситуации Level of development of legal culture and ways of overcoming conflicts by youth |
Автори: | Булгакова, Валентина Олексіївна Булгакова, Валентина Алексеевна Bulgakova, Valentyna Oleksiyivna |
Ключові слова: | the level of legal culture development the scale of evaluation of legal culture factor A “not openminded and open-minded” factor C emotional instability and emotional stability conflict the ways of conflict regulation: conformation, competition, compromise and cooperation рівень розвитку правової культури шкала оцінки правової культури фактор А – замкненість і товариськість фактор С – емоційна стійкість і емоційна нестійкість засоби регулювання конфліктів: співробітництво, пристосування, компроміс, уникнення |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Булгакова В. О. Рівень розвитку правової культури і шляхи виходу молоді з конфліктної ситуації / В. О. Булгакова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 11. – С. 55-60. |
Короткий огляд (реферат): | This research was conducted with a group of students of the first and third years of study and it was oriented at the diagnostic of the level of development of legal culture according to the scale, which was worked out by the author with the help of academician Alexey Chebykin. At the same time some different methods were applied, such as: the diagnostics of personal pecularities (Kettel P.) and the finding out of the ways of conflict regulation (Thomas K.). The “high” level of legal culture development was defined among 24% of the first-year students and 21% of the third-year students. The “middle” level of legal culture development was defined among 62% of the first-year students and the third-year students as well. The “lower than middle” level of legal culture development was defined among the first-year students – 14% and the third-year students – 17%. Дослідження, проведене на виборці студентів 1 і 3 курсів, було спрямоване на діагностику рівня розвитку правової культури за шкалою, розробленою автором під керівництвом академіка О. Я. Чебикіна, а також діагностики особистісних властивостей (за методикою Р. Кеттелла) і виявлення засобів регулювання конфліктів (за методикою К. Томаса). Високий рівень розвитку правової культури виявився у 24% студентів 1-го курсу і 21% студентів 3-го курсу. Рівень розвитку "нижче середнього" продемонстрували 14% першокурсників і 17% студентів 3-го курсу. Решта досліджуваних виявили "середній" рівень розвитку правової культури. Порівняння результатів, отриманих за "високим" рівнем розвитку правової культури з результатами, одержаними за методикою Р. Кеттелла, виявило наявність взаємозв’язку між "високим" рівнем правової культури та факторами А і С. При вирішенні конфліктів такі люди здебільшого вдаються до стратегії співробітництва. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6801 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bulhakova.pdf | 247.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.