Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6743
Назва: | Формування рефлексивної компетентності у професійній підготовці майбутніх психологів |
Інші назви: | Formation of reflexive competence in the professional training of future psychologists |
Автори: | Литвиненко, С. А. Litvinenko, S. A. |
Ключові слова: | reflexive competence supervision formation of reflexive competence professional training of future psychologists рефлексивна компетентність супервізія професійна підготовка майбутніх психологів |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Литвиненко С. А. Формування рефлексивної компетентності у професійній підготовці майбутніх психологів / С. А. Литвиненко, В. М. Ямницький // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 115-119. |
Короткий огляд (реферат): | The article presents a theoretical analysis of reflexive competence of future specialists and specifics of using the practice of supervision as a means of forming reflective competence in the professional training of future psychologists. It presents a theoretical analysis of the concept of reflexive competence, defines its role in the professional activity of the psychologist-practitioner. Reflexivity is an important indicator of the maturity of a personality in the development of competencies and important qualities that allows us to talk about the necessity of forming a reflexive competence of every modern specialist. Analysis of theoretical aspects of reflective competence allows us to consider it in the field of professional activity as a strategic component with integrative qualities. The result is an understanding of reflective competence as metacompetence, tracing its relationship with the values of the personality. У статті здійснено теоретичний аналіз рефлексивної компетентності майбутніх фахівців та розкрито особливості використання практики супервізії як засобу формування рефлексивної компетентності у професійній підготовці майбутніх психологів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6743 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lytvynenko, Yamnytskyi.pdf | 216.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.