Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6713
Назва: | Застосування здоров’язбережувальних та оздоровчо- розвивальних технологій на когнітивно-збагачувальному етапі підготовки майбутніх учителів фізичної культури |
Інші назви: | Using healthcare and health developing technologies at the cognitive-enriching stage of training future teachers of physical education |
Автори: | Джуринський, Петро Борисович Dzhurynskii, Petro Borysovych |
Ключові слова: | healthcare and health developing technologies cognitive-enriching stage of training cognitive component teaching activities future teachers of Physical Education healthy lifestyle values pedagogical experiment Physical Education здоров’язбережувальні та оздоровчо-розвивальні технології когнітивно-збагачувальний етап підготовки когнітивний компонент фізкультурна освіта педагогічна діяльність майбутні вчителі фізичної культури цінності здорового способу життя педагогічний експеримент фізичне виховання |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Джуринський П. Б. Застосування здоров’язбережувальних та оздоровчо- розвивальних технологій на когнітивно-збагачувальному етапі підготовки майбутніх учителів фізичної культури / П. Б. Джуринський // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 54-59. |
Короткий огляд (реферат): | The task of preserving and developing the health of students and youth, education values of a healthy lifestyle and a conscious attitude to it is one of the main modern politics in Ukraine. A special role in solving the problem of maintaining the younger generation health belongs to models of educational systems, teaching science and practice that need to design and implement the methods of preservation and development of health to implement them through modern ranges of technologies in the up-to-date pedagogical activity. У статті висвітлено проблему зі застосування здоров’язбережувальних і оздоровчо-розвивальних технологій на когнітивно-збагачувальному етапі підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Встановлено, що впровадження здоров’язбережувальних і оздоровчо-розвивальних освітніх технологій сприяло формуванню усвідомленого, ціннісного ставлення студентів до навчання, викликало стійкий інтерес до освітнього процесу, потребу використовувати набуті знання, вміння і навички в майбутній професійній діяльності щодо виховання здорового способу життя та безпеки життєдіяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6713 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dzhurynskyi.pdf | 302.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.