Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6673| Назва: | Спрямування майбутніх учителів на формування професійного іміджу як педагогічна умова їхньої підготовки до педагогічного наставництва | 
| Автори: | Осипова, Тетяна Юріївна Osipova, Tetyana Yuryivna  | 
| Ключові слова: | педагогіка методика виховної роботи основи педагогічної майстерності особистість сучасного вчителя педагогічна техніка вчителя підготовка майбутніх учителів педагогічне наставництво імідж педагога-наставника етапи, засоби реалізації педагогічної умови  | 
| Дата публікації: | 2017 | 
| Видавництво: | ПостМетодика | 
| Бібліографічний опис: | Осипова Т. Ю. Спрямування майбутніх учителів на формування професійного іміджу як педагогічна умова їхньої підготовки до педагогічного наставництва / Т. Ю. Осипова // ПостМетодика. Секція 2. Психолого-педагогічні умови формування творчої особистості педагога. № 2–3 (129–130). - Кременчук, 2017. - С. 81–86. | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто підходи науковців до трактування понять «імідж», «імідж учителя», визначено сутність поняття «професійний імідж педагога-наставника». Обґрунтовано педагогічну умову «спрямування майбутніх учителів на формування професійного іміджу педагога-наставника» й презентовано методику її поетапної (теоретико-збагачувальний, практико-дієвий, самостійно-інтарпретаційний етапи) реалізації в процесі підготовки майбутніх учителів до педагогічного наставництва. Засобами реалізації зазначеної педагогічної умови виступили лекційні і практичні заняття (семінари, рольові ігри, вправи, експрес-діагностика, колаж), виконання самостійної творчої діяльності (інтерпретація притч, розробка імідж-карт). З’ясовано, що цілеспрямована робота сприяла усвідомленню студентами ролі професійного іміджу педагога-наставника, значущості його впливу на формування особистості учня, а також розвитку особистісних якостей, що визначені складовими особистісного компонента у структурі підготовленості майбутніх учителів до педагогічного наставництва. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6673 | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра педагогіки | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Osypova Spryam.pdf | 392.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.