Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6337
Назва: | Рефлексія як компонент формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики |
Інші назви: | Reflection as a component of a future music teacher’s interpretive culture formation |
Автори: | Демір, Марина Ігорівна Demir, Maryna Igorivna |
Ключові слова: | interpretation interpretative culture reflection self-identity self-esteem інтерпретаційна культура рефлексія самоідентифікація самооцінка інтерпретація |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Демір М. І. Рефлексія як компонент формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / М. І. Демір // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 76-80. |
Короткий огляд (реферат): | Modernization of higher education has a considerable effect on the training of future teachers. It demands from future professionals to adapt to European educational standards and it determines the process of retargeting the education to improve students personal development in all required fields. У статті виявлено значущість рефлексії у формуванні інтерпретаційної культури майбутніх учителів музики. Розглянуто складові рефлексії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6337 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Demir.pdf | 414.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.