Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемір, Марина Ігорівна-
dc.contributor.authorDemir, Maryna Igorivna-
dc.date.accessioned2020-02-03T14:21:30Z-
dc.date.available2020-02-03T14:21:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДемір М. І. Рефлексія як компонент формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / М. І. Демір // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 76-80.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6337-
dc.description.abstractModernization of higher education has a considerable effect on the training of future teachers. It demands from future professionals to adapt to European educational standards and it determines the process of retargeting the education to improve students personal development in all required fields. У статті виявлено значущість рефлексії у формуванні інтерпретаційної культури майбутніх учителів музики. Розглянуто складові рефлексії.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectinterpretationuk
dc.subjectinterpretative cultureuk
dc.subjectreflectionuk
dc.subjectself-identityuk
dc.subjectself-esteemuk
dc.subjectінтерпретаційна культураuk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.subjectсамоідентифікаціяuk
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.subjectінтерпретаціяuk
dc.titleРефлексія як компонент формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музикиuk
dc.title.alternativeReflection as a component of a future music teacher’s interpretive culture formationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Demir.pdf414.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.