Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6337
Title: | Рефлексія як компонент формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики |
Other Titles: | Reflection as a component of a future music teacher’s interpretive culture formation |
Authors: | Демір, Марина Ігорівна Demir, Maryna Igorivna |
Keywords: | interpretation interpretative culture reflection self-identity self-esteem інтерпретаційна культура рефлексія самоідентифікація самооцінка інтерпретація |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Демір М. І. Рефлексія як компонент формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / М. І. Демір // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 76-80. |
Abstract: | Modernization of higher education has a considerable effect on the training of future teachers. It demands from future professionals to adapt to European educational standards and it determines the process of retargeting the education to improve students personal development in all required fields. У статті виявлено значущість рефлексії у формуванні інтерпретаційної культури майбутніх учителів музики. Розглянуто складові рефлексії. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6337 |
Appears in Collections: | 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.